Синхронизиране на Бипър телефон?

Всеки път когато правите промени по настройките на Бипър телефон - добавяте или премахвате контакти, правите промени по ограниченията, или създавате план за автоматично локализиране, то тези настройки трябва да бъдат синхронизирани със Бипър софтуера на телефона.

Когато отворите профил на Вашето дете, ако сте направили промени, които трябва да бъдат синхронизирани, ще видите, че бутонът "Синхронизиране" свети в червен цвят. Натиснете на него и натиснете следващият бутон "Синхронизиране" за да потвърдите действието си и да синхронизирате телфона.

След като синхронизирането приклчи успешно бутонът "Синхронизиране" ще стане неактивен, до следващият път, когато има нова информация за синхронизиране. Помнете, че докато не синхронизирате направените промени чрез синхронизиране, то те няма да бъдат активни.

Какво означава, че Bipper е ‘актуализиран’?

Ако Bipper е актуализиран, това означава, че всички настройки, които сте направили на myBipper, са прехвърлени на телефона на детето.

Ако бутонът “Синхронизиране” свети в червен цвят, това означава, че сте направили някои промени, които не са синхронизирани и актуализирани на мобилният телефон. В такъв случай, в профила на детето ще видите червен бутон "Синхронизиране", който трябва да последвате, за да синхронизирате телефона.

Как да деактивирам Bipper?

Ако не желаете повече да бъдете абонат на Bipper, незвисимо дали за определен период от време или постоянно, лесно можете да деактивирате Bipper.

Когато Bipper е деактивиран, софтуерът на Bipper, който е на SIM картата или Bipper Smart App приложението, не са активни. SIM картата ще бъде без ограничения и няма да има аларма за безопасност или функция за определяне на местоположението, а Bipper Smart App приложението няма да контролира телефона на детето.

Деактивирането на Bipper не означава, че прекратявате абонамента за своя мобилен телефон, а просто деактивация на софтуера на Bipper. Прекратяването на абонамента може да се извърши от във всеки търговски обект на VIVACOM.