С какви абонаменти планове се предлага VIVA Bipper

Услугата VIVA Bipper представлява месечен абонамент, който може да бъде със срок 1 или 2 години. Съществуват два тарифни плана – VIVA Bipper и VIVA Bipper + виж повече

На кого се води абонамента за Bipper?

Може да има само един титуляр на aбонамента за VIVA Bipper. Това винаги ще е един от родителите/настойници на детето и това лице ще бъде администратор на профила на детето. Този администратор може по всяко време да включи друг администратор, който да управлява услугата.

Може да има само едно лице (администратор), което да получава информация за статуса на услугите и да извършва промени в абонамента.

Мога ли да закупя Bipper без мобилен телефон?

Да, Bipper може да бъде предоставен със или без мобилен телефон от VIVACOM.

Ако желаете да използвате Bipper с наличен апарат, уверете се че устройството е съвместимо с услугите на Bipper. Повечето от мобилните телефони на пазара са съвместими с Bipper услугите. На www.bipper.bg можете да откриете най-подходящите телефони, които са препоръчани от VIVACOM. виж повече

Допълнителна услуга ли е Bipper?

Не, Bipper представлява отделен абоманаментен план, а не допълнителна услуга. Но, ако желаете може да добавите към вашият вече съществуваш план допълнителна услуга Bipper. За повече информация вижте тук.

Трябва ли родителите да са абонати на VIVACOM, за да могат да закупят Bipper?

Не, не е необходимо родителите да са абонати на VIVACOM, за да могат да ползват Bipper, но децата следва да се абонират за абонаментен план VIVA Bipper.

В случай, че родителите също са абонати на VIVACOM, детето може да говори неограничено с 3 или 5 номера на най-близките си хора.

Може ли съществуващият абонамент да бъде прехвърлен?

Разбира се! Ако сте на абонаментен план към друг оператор или имате съществуващ абонамент към VIVACOM, можете лесно да ги прехвърлите към VIVA Bipper.

Просто се обадете на "Обслужване на клиенти" или посетете търговски обект на VIVACOM.